Hotmail artik sona eriyor.

1 Ekim 2012 Pazartesi in , , , by Halil


Hotmail’in sahibi microsoft’un yaptigi açiklamaya göre ücetsiz mail hesabi servisini sonlandiracagini söyledi. Bunun sebebi bence çaga ayak uydurmak istemesi ve gmail gibi çok kullanisli bir mail sistemi getirmesidir. Zaten hotmail tamamen yok olmayacak. Bu ücretsiz mail servisi kendi yenileme amaçli bu sekilde bir duyuru yapilmistir. Hotmail’in yerini outlook.com alacaktir. Simdi aklinizda binlerce soru olustugunun  farkindayim. Benim hotmail hesabim ne olacak ? msn kullaniyorum ne olacak ? Merak etmeyin, hotmail hesabiniza hiç bir sey olmayacaktir. Sadece giris yaptiginizda sizden hesabinizi güncellemek için uyari yapacak. Dilerseniz ayni sekilde kullanmaya devam edeceksiniz (bu servis hotmail üzerinden devam etse bile) ya da güncelleme yaparak outlook.com a geçerek butun yeniliklerden faydalanacaksiniz. Eger hotmail’den vaz geçemeyenlerdenseniz size güncelleme yapmanizi tavsiye ederim. Yoksa gelecek butun yeniliklerden faydalanamama riskiniz vardir. Yeni hotmail’de yani outlook da, video paylasimi ve goruntuleme, daha fazla alan vs. Gibi bir suru yenilik gelecektir. Ben sahsen hotmail kullanmiyorum ve kullanmayi da dusunmuyorum. Zira google bu isi gayet guzel yapmaktadir. 


Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç