PES 13 rld.dll Dosya Hatası ve Çözümü (Pro Evoluton Soccer)



Bugün anti virüsüm bir uyarı verdi ve ben her uyarı verdiğinde virüsleri siliyorum, kontrol etmemiştim hangi dosyanın virüslü olduğunu. aslıda virüslü de sayılmaz fakat ufak birselde anti virüsler hemen uyarı veriyor? neyse ben sildim, aksam üzeri PES 13 açmak istediğimde rld.dll hatası verdi. Anti virüsüm bu dosyayı silmiş ve bu yüzden PES 13 açılmıyor. bu hatayı gidermek için anti virüsünüzün silinenler dosyasına giriniz buradan rld.dll dosyasını bulup geri aliniz ve bu dosyayı anti virüsünüzün es geçmesi için onaylayınız. bu işlemi yaptıktan sonra oyuna tekrar giriş yapabilirsiniz. bu gibi durumlarda oyunu silip yeniden yüklemeye gerek yoktur. İyi oyunlar. 


Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç