Webmaster siteleri

2 Ekim 2012 Salı in , , by Halil


Internette dolasirkan ver bir bilgi ararken, site kurmak vs . gibi bir çok webmaster sitesine rastliyoruz. Bunlar ya para kazama maçli olsa gerek ya da ülkemizde milyonlarca webmaster var. bence kendine webmaster diyen bir kisi sitesinin herseyyle a dan z’ye bir baskasina ihtiyaç duymadan ilgilenebilen bir kisidir. Her sitesi olani ben webmaster oalrak algilamiyorum. Benimde birden fazla sitelerim oldu zamaninda ve ilerleyen zamanlarda yeni bri proje ile bir site kuracagim. Ama ben kendimi webmaster oalrak adlandirmiyorum, bir tur proje gelistirici olarak algiliyorum. Türkiyede sayili denebilecek kadar az ise yarayan webmaster sitei vardir digerlerine bakmam bile. Bir sekilde buyuk sitelerin önüne geçmis webmaster siteleri vardir fakat ya yalan yanlis bilgilerle doludur ya da çok fazla bir bilgi yoktur. Ülkemizde bu ihtiyaci giderecek buyuk siteler mevcutken neden her onune gelen webmaster sitesi kuruyor anlamis degilim. Sadece bilgilendirme amaçli bir web sayfasi veya blog olsa neyse. Site basliklari ve internet adresleri çok iddiali ama site içerigine baktigin zaman benim kadar bir bilgisi olmayanlarin bile webmaster siteleri var. sonra neden internet çöp dolu diyorlar. Bakiniz yabanci ülkelerin arama motorlainda wemaster siteleri arayiniz. Çok sayili derecede az çikacaktir. Çunku adamlar isleri neyse onu yapiyor. Ben site kurmasini biliyorum ben webmasterim demek bence çok yanlis. 


Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç