Apple Ipad Mini Fiyatı Ve Özellikleri (Ipad Mini Almalı miyim ?)


Ipad'in neden minik versiyonunu çıkarttığını aslinde ben pek anlamıyorum, tablet demek benim için geniş ekran ve rahat kullanımdı. Ipad Mini ile, sadece bütçesi dar olup Ipad satın almak isteyenlere yönelik bir çalışma olmuş olabilir. çünkü Ipad Mini'nin fiyati 339 $ olacaktır. Bu biraz Samsung'un Galaxy note serisine bir özeniş olduğunu düşünüyorum. Geçtiğimiz aylarda Ipad ile samsung'un arası pek iyi değildi, ikisi de birbirinden fikir çalmakta dur durak bilmiyorlar.  Fakat bir Galaxy note'a göre bayağı bir pahalı minik tablet olacak bu, Daha piyasaya sürülmeden önce rakipler ve uzmanlar, bu tabletin Apple için ne kadara mal olacağını hesaplamışlardır ve, bu aygıtın maliyeti Appel'a sadece 189$ dir. Apple'in kar marjı %57 olarak görülmektedir. Bu fiyatlar sadece Apple fabrikasından çıkış fiyatlarıdır, bu aygıtlar ülkemize gelene kadar ve satıcıların kar marjlarını da kattığımızda bu fiyat %30 oranında yükselecektir. Apple kullanıcılarını bu şekilde kendine çekmek istiyorsa yanlış yönce, çünkü fiyatlar bir hayli tuzlu. Madem Minik tablet ürettiler, kullanıcıya ben neden Minik Ipad almalıyım dedirtmeli. Şahsen benim kendi düşüncem eğer Apple dan vaz geçemiyorsam Ipad 3 alırım, ama Galaxy Tab. isimi çok rahat görür ve fiyatı da bir hayli ucuz Ipad'a göre.  Diğer serilerde olduğu gibi, Ipad Mini de de 16 gb, 32 gb e 64 gb lik hafızali olacaktır, ister wifi özellikli ister wifi + 4g özellikleri barındıracaktır. ekran da 7.9 inchlik bir ekrana sahip olacaktır. Fiyatları da bu özellikler orantısında artış gösterecektir. Bu Şekilde Apple Ipad Mini satın almalı miyim sorusunu da cevaplamış olduk


Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç