Site Sayacı Analytics'e Alternatif Woopra

9 Kasım 2012 Cuma in , , , by Halil


Şimdiye kadar bu bloğumda extremtracking kullanıyordum fakat dün anlamadığım bir sebepten dolayi iki kere sildi hesabimi. Ayni zamanda analytics de kullanıyorum, fakat gün içindeki istatistikleri görebilmem için analytics harici bu servisi veren bir sayaca ihtiyacım vardı ve buğun woopra sayaç servisini buldum. Woopra profesyonellere yönelik bir sayaç servisi fakat, blog yazarları için ücretsiz servisi de bulunmaktadır. ben de hemen ücretsiz servisine kayıt oldum ve su an woopra web analiz servisini kullanmaktayım, gerçekten en ufak detayına kadar düşünülmüş, analytics den bile fazla detaya sahip olabiliyorsunuz. eger sizin de bir bloğunuz ve ya bir siteniz var ise, analytic'e alternatif arıyorsanız woopra sayac servisini tavsiye ederim. ayrıca ücretli paketlerde, istatistikleri bilgisayarınızdan görebilme imkanı sunmaktadır. Site adresi www.woopra.com

Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç