Colin Macrae 3 | Dirt 3 application load error 5 :0000065435 sorunu ve kaydetme sorunu


Oyun çikali yaklasik 1 sene oldu fakat ben kurulumu daha dun yaptim fakat kurulumdan sonra crack yukledigim halde application load error 5 :0000065435 sorunu vardi ilk once bu sorunun cevabini verelim. Çok basit oyunu açmka için oyunun kurulu oldugu bolume gidiyoruz ve dosyanin içinde bulunan play.exe dosyasini çalistiriyoruz. Iste bu kadar oyun çalisiyor, fakat 2 saate yakin bir sure oynadiktan sonra oyundan çiktigimda fark ettim ki oyunu kaydetmek için profil olusturmak gerekiyormus. Kazandigim butun yarislar bosa gitti. Sonra arastirmaya basladim. Bir çok oyun sitesinde ve forum sitelerinde local profil olusturn yaziyordu, olusturdugum halde hala çalismadi. Degisik bir suru crack denedim fakat hiçbiri çalismiyordu. Taki İspanyol bir arkadas youtube'de paylastigi crack ve videolu anlatimi deneyene kadar. Cracki assagidaki dosyadan indirip programin kurulu dosyaya atiyoruz, sonra play.exe dosyasini çalistiriyoruz. Create profil e tiklayrak yeniden local profili olusturuyoruz (Türkçe karekter kullanmayiniz) ve iste bu kadar. Saatlerce ugrastim cracki bulana kara (yaklasik 3 saat) kurulumu da veya crackda sorun yasayan olursa konu altinda bildirsin yardimci olmaya çalisacagim

Download Link :  http://ul.to/djififhl




Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç